گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد
سرخط خبرها

ارائه تسهیلات مسکن و خودرو به خبرنگاران + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۸۱۹۰
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
ارائه تسهیلات مسکن و خودرو به خبرنگاران + جزئیات
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دنبال ارائه تسهیلات ارزان قیمت و وام کم سود برای اعضای صندوق هنر هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی درباره دادن تسهیلات مسکن و خودرو به خبرنگاران گفت: نخست آن‌که کار مسکن و بحث‌های مربوط به مسکن را شروع می‌کنیم و به زودی کلنگ‌زنی شهر هنر را خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: هنر به معنای نه هنر صرف، اختصاری است (ه) به معنای هنرمندان، (ن) به معنای نویسندگان و (ر) به معنای روزنامه‌نگاران است.

وی ادامه داد: در حال آغاز ساخت ۲ هزار واحد هستیم. وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارشاد در حال همکاری هستند. زمین این کار برای خودمان است و در بهترین نقطه پرند در کنار دانشگاه آزاد در حال ایجاد «شهر هنر» هستیم.

اسماعیلی درخصوص تسهیلات خودرو بیان کرد: در مورد خودرو گفتیم تسهیلاتی را ارائه دهند. ان‌شاالله به زودی سامانه‌اش بالا خواهد آمد و بتوانیم به همه اعضای صندوق که شرایطش را دارند، تسهیلات ارزان قیمت برای خرید خودرو و تسهیلات جدید ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تسهیلات جدید برای وام کم سود ارائه دهیم که افراد بتوانند وضعیت‌شان را ارتقاء دهند و این برنامه جدی ماست. قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها را منعقد کردیم و الان اجرا می‌شود، بانک‌ها هم پای کار آمدند و این وظیفه ما در صندوق هنر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: امروز در صندوق هنر همه افراد ۶۰ سال به بالا رایگان بیمه تکمیلی می‌شوند. غالباً سن که به بالای ۶۰ سال می‌رود افراد دچار مشکلات سلامتی می‌شوند و نیاز به مراقبت‌های درمانی بیشتری دارند، افراد بالای ۶۰ سال بیمه تکمیلی‌شان رایگان است و این یک اتفاق بزرگ است. بدون سر و صدا دوستان من این خدمات را انجام می‌دهند. 

وی  با بیان این‌که دوستان من بدون سر و صدا این خدمات را انجام می‌دهند، افزود: از جامعه خبری و رسانه‌ای خواهشم این است که در فضای رسانه‌ای این اتفاق را تشریح کنند. در دولت هم آقای رئیس‌جمهور از اقداماتی که در حوزه فرهنگ و هنر رخ داده است، ابراز خوشحالی کردند و این مایه مباهات است که آقای رئیس‌جمهور از گزارشی که دادم ابراز رضایت داشتند.

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->